Dag 23 - Min stora kärlek

Mina stora kärlek är ju Jonas såklart.
Han är född i 23 maj 1985.
Jag och Emelie var på fest 23 februari där festen vart kaos så vi drog vidare. Vi viste inte riktigt vart vi skulle festa men gick mot min lägenhet. Förslaget blev hem till Jonas då, men grannarna klagade så vi gick hem till mig. Han sov över hos mig och sen hördes vi inte förens veckan efter han skrev sms och frågade om vi skulle träffas någon dag. Och sen blev det av bara farten. Vi festade på och han blev vräkt från sin lägenhet och då flyttade han in i min lägenhet, dörren brevid. Men vi flyttade till större och sen större.. Hehe
Nu står vi här 3 år senare med 2 underbara barn.
Jonas är bra på alla sätt, omtänksam och bryr sig om oss väldigt mkt. Jag älskar han enormt mkt och kan inte tänka mig ett liv utan honom. Hoppas på mååånga år tillsammans.
Han är världens bästa vän, kille och pappa. Han är mitt liv!





Älskar dig av hela mitt hjärta Jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback