Dag 20 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv



•Flyttade hemmifrån när jag var 15, fyllde 16 efter någon månad
•Sen jag flyttade hemmifrån så har jag bott på 9 ställen, 8 lägenheter och ett hus
•På mindre än 3 år har jag bott i 6 lägenheter. Vart tillsammans med Jonas då.
•Har 2 underbara barn
•Älskar våren
•Tycker om blodpudding
•Hatar alla djur förutom sällskapsdjur
•Ska ta körkort inom kort
•Spelade blockflöjt som liten
•Ska troligtvis börja jobba till sommaren
•Äter aldrig godis typ, mest chips och dipp
•Beroende av cola
•Hatar att ha utsläppt hår
•Älskar blommor
•Älskar liqueur speciellt baja päron, tequila rose mm

Ja det var svårt att komma på. ni vet redan allt typ. Men men...

Kommentarer
Frida säger:

Haha blockflöjt :P

Det viste jag faktiskt inte!

2011-03-21 | 07:32:12
Bloggadress: http://accordingtofrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback