Dag 1 - Om mig

Jag är 22 år men fyller 23 i september.
Har sambo och 2 barn.
Jag är en tjej som har svårt att sitta still för länge och jag städar nästan varje dag. Vet ej varför men jag är sån som person. Hatar stök.
Jag kan ha väldigt kort stubin och tända till ganska snabbt. Men jag har ändå stort tålamod när det gäller mina barn. "Guds ängel" haha ne men klart jag tänder till på Evelyn oxå men då ska hon gjort nå riktigt dumt.
Jag är oxå mörkrädd (det visste ni inte) och hatar att gå ute själv på kvällarna. Jag är brutalt livrädd för massa djur. Tex, grävlingar, rävar, vildsvin, vargar, getingar, humlor och ja nästan alla djur.
Jag är en person som älskar att vara ensam ibland, behöver tid för mig själv. Så ibland kastar jag ut Jonas med barn så jag får lite egen tid.
Men min familj vill jag alltid ha!

Jag hade mkt problem i skolan, eller lärarna hade mkt problem med mig. Jag var en riktig bitch! Nerrå jag hade mkt svårt för att koncentrera mig och det gjorde att allt vart jobbigt och jag sket i allt. Så jag slutade nian med väldigt dåliga betyg. 80 poäng bara. Plus att jag hade ig i engelska och matte. Så på gymnasiet gick jag 1 år på iv men kom sedan in på barn och fritids programmet. Hoppade av efter 1 år ungefär. Men jobb det fick jag ändå. Jag har jobbat på ett äldreboende och är välkommen tillbaka efter mammaledigheten.

Innan jag träffade Jonas så gick jag från ett långt förhållande och jag kände att aldrig mer pojkvän, nu ska jag leva livet och bara ha kul. Men mitt i allt festande så träffade jag mannen i mitt liv. haha och nu står vi här 3 år senare med 2 underbara barn!
Jag vill ha en stor familj med honom eller ja 3-4 barn... Och sen bo i hus och ha ett fast jobb.

Ja det var lite om mig. Vet inte om det är så intressant! haha


Kommentarer
Jenny säger:

Kul inlägg :) Funderar på om jag också ska kopiera den där listan då har man ju nått att blogga om iaf :)

2011-03-02 | 19:31:26
Bloggadress: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback