Äntligen Fredag!

Inatt har Tilma sovit bra, men bara för det så har jag haft en jävla huvudvärk hela natten. Och inte kunnat sova alls! Fick ta alvedon oxå inatt...
Och Evelyn hade kommit in till oss inatt oxå tydligen, jag märkte ej det. Hehe
Jag hoppas huvudvärken är borta och att den inte kommer tillbaka när alvedonen gått ur kroppen. För denna huvudvärk är bland det värsta jag haft!
Just nu kollar Evelyn på Bompa, Tilma har nyss ätit och sover och jag passar på att sitta här. Jag ska snart ta tag i städningen. Så vi kan få fint tills ikväll då vi ska ha fredagsmys med massa tända ljus och nå gott att äta. =)

Ne nu ska jag och Evelyn äta frukost sen börja städa..
Men först jag göra min listdag!

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback