30 dagars lista!

Tänkte försöka göra som alla gör. Haha får hoppas jag klarar alla 30 dagar, ej säkert!

Dag 1 - Om mig
Dag 2 – Mina syskon
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 - Varför började du blogga?
Dag 5 - 10 saker vi inte vet om dig
Dag 6 - Ett foto på något/någon som gör dig lycklig
Dag 7 - Din favorit årstid.
Dag 8 - Min dag.
Dag 9 - Bra tv-program
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 - Dagens klädsel
Dag 12 - Mina barn
Dag 13 - Recept på någon god mat/fika
Dag 14 - Berätta om din favoritfilm
Dag 15 – Det här älskar jag
Dag 16 - Mitt drömjobb
Dag 17 – En dålig vana du har
Dag 18 - Planer/drömmar/mål du har
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 21 - Bilder på ditt liv tex. där du bor, familj, vänner mm..
Dag 22 – Din musiksmak
Dag 23 - Min stora kärlek.
Dag 24 – Ett gamalt foto på dig & ett nytt.
Dag 25 - Det här får mig att må bättre
Dag 26 - Det här får mig att gråta
Dag 27 - Mitt favorit minne
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Ditt favoritplagg.
Dag 30 - Ett foto på dig och din familj.

Kommentarer
Kristina säger:

Rolig lista :) Funderar på att härma men jag skulle vilja byta ut några ämnen :P

2011-03-01 | 11:44:34
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback