Shoppat idag!

Idag åkte jag och Tilma direkt när Jonas kom hem från jobbet till Örebro. Först åkte vi förbi en trafikolycka som tog ett tag, sen åkte jag fel pga att jag inte kunde byta körfält för det var för mkt bilar. Så kom jag till Örebros näst största rödljuskorsning som var trasigt. Det var kaos med minst 100 bilar. Jag skojar inte. Kom tillslut fram till Frida. Vi åkte vidare till marieberg och det var fullt på parkeringen typ. Shoppade massa kläder till Evelyn och ett par skor till mig själv.
Sen åkte vi vidare till ica maxi och bolaget, jag köpte lite på bolaget åt Jonas, sen gick vi in och handlade mat. Jag var hemma runt 21.00. Fy fan jag är helt slut och skulle kunna somna när som helst.
Evelyn är fortfarande vaken, hon hade 39,6 grader precis innan jag kom hem, så Jonas hade gett alvedon. Så nu är hon ganska pigg. Hoppas febern lägger sig tills imorgon, så vi kan åka ut till Jonas faster och fira midsommar. Men har hon fortfarande feber så blir det att stanna hemma för mig. =(

Ne nu ska jag försöka få Evelyn att somna.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback