Lider med mina barn!

Ända sen Tilma kom så har mina barn vart sjuka till och från. Dom får verkligen vara med om allt. Rs.virus, moraxella, nästan lunginflammation, infektioner hit och dit, feber var och varannan dag! Mest Evelyn då. Som nu har Evelyn feber för 4e gången på en månad. Eller 3e kanske.
Har iaf suttit på lasarettet hela eftermiddagen. Hon har en infektion. Sen har hon ett blåsljud på hjärtat, men dom vet inte om det är för att hon har feber eller om det är medfött. Vi ska tillbaka nästa vecka när hon är frisk och lyssna.
Usch jag bryter snart ihop. Jag skulle behöva sova 1 vecka nu tror jag, inte för mina barn vaknar på nätterna, det är jag som ligger och tänker för mkt.
Evelyn fick en alvedon för 2 timmar sen, då hon hade 40,3 i feber.

Godnatt alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback