Jobbat idag och avslutat dagen...

...med pizza.
Jag och Jonas delade på en acapulco. Jätte gott.

Det gick bra och jobba en hel dag, tiden gick ganska fort... Men man e verkligen med hela dagen på jobbet. Haha

Sen kom Jonas och hämtade mig, orkade inte gå hem idag. Evelyn hade somnat i bilen, så vi tog en runda på Frövi. Vi bar in henne och hon sov vidare till klockan 20.00 typ, sen kom hon upp och vägrar somna om. Ja och hon är vaken än. =/ Ajja, nu ikväll har jag städat och fixat på uteplatsen. Evelyn lekte i lekparken sålänge.

På tal om annat, så har Evelyn fått ett myggbett igår på dagen och hon har svullnat upp på ena ögat så hon inte ens ser nå i det. Helt igen svullnat! Har en bild men orkar inte lägga ut nu. Men hon ser ut som hon vart med i en boxningsmatch. Hihi, men barn är ju lite känsliga vid bett. Innan kroppen vänjer sig vid det.



Vidriga djur, men mej gör det inget om dom suger blod på. Dom sticker, suger blod sen blir det inget mer på mig. Får inga märken eller nå som kliar. Men klart jag inte vill ha dom i lgh pga Evelyn och Tilma.

Ne nu ska jag försöka få Evelyn att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback