Godagens...

Eller god eftermiddag kanske jag ska skriva!

Imorse gick alla upp vid 9 tiden, vid lunch packade vi in oss till Örebro och åt mat på kolgrillsbaren. Grekisk restaurang, allt gick bara på 523 kr för att äta en bit mat idag! Hahaha

När vi kom hem så la jag mig och vilade en stund och under tiden jag sov så kom lillasyster hit och leker med Evelyn. Just nu sover Jonas, barnen lägger puzzel och Tilma sitter i sin gåstol och leker... och pratar. Så fort Jonas vaknar så ska jag dra fram dammsugaren. Eller ja först plocka undan alla leksaker som Jonas gjorde imorse oxå. Haha så roligt att städa medans alla kommer fram precis bakom fötterna igen.. hahaha

Imorgon blev jag frågad om jobb mellan 7.45-17.30 men jag ska ju på dop, så det var synd, jag som vill jobba. =) Ja iaf imorgon ska Lilla Ida döpas, i Fellingsbro kyrka. Ska bli kul....

Sen på måndag ska Jonas jobba förmiddag och onsdag och tosdag oxå, sen jobbar han 12 timmars natt hela helgen. Jätte roligt, om det blir fint väder på lördag så ska vi ut till Jonas moster så kanske Evelyn kan bada. Utan Jonas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback