Varför måste man skriva rubrik???

Jag är så fruktansvärt trött! Men det kanske man får vara som tvåbarns mamma? Och sen vara sjuk på de.. Så fort alvedonen går ur kroppen så kommer allt smygandes på igen. Ont i huvudet, allt bara snurrar och mår illa. Men illamåendet tror jag är pencillinet jag äter, för det började i samband med att jag började äta de.. Imorgon ska jag vara frisk, för i helgen ska jag jobba natt och jag måste för gudskull göra det nu... Men jag tror att jag kommer vara frisk till de.. =)

Evelyn börjar säga att hon har feber, men tempen visar inte det iaf. Hon är varm, hängig och blank i ögonen. men jag tror och HOPPAS att det är för att hon är trött!

Ne nu ska jag ta hand och gosa med mina älskade små!

Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥ säger:

Okej! Den mindre hyllan, som har fyra fack, var nedsatt till 129kr, men inte denna vad jag såg för vi var där nyligen på IKEA, precis i början av denna 'cirkusen'..

2011-07-06 | 21:40:18
Bloggadress: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback