Vad ska man äta för mat idag då?

Jag har så dålig fantasi när det gäller mat, känns som man äter samma jämt. Men jag funderar på om vi ska äta köttfärswok idag. Det var länge sen och det är supergott. Kanske lägger ut recept på det senare..
Kom på att jag har massor av blåbär kvar, måste rensa dom sen frysa in. Perfekt att ha om man vill baka nå snabbt eller till smoothie. Tråkigt att rensa bara! =/

Usch känner mig konstig i hela kroppen, precis som man gör innan man blir sjuk, fast ändå inte! Jag är inte påväg att bli sjuk men jag tror vädret gör att jag känner mig deppig! Det står på klart.se att det ska bli fult väder hela veckan ut och början av nästa vecka oxå. Vadå deprimerad!?
Jag och Evelyn väntar på att söta Tilma ska vakna ur sin skönhetssömn, så vi kan åka och handla. Börjar bli hungriga nu. Jonas sover fortfarande, vi ska väcka han vid 16.30 om han inte vaknar själv innan!
Det är så tråkigt när han sover, man har ingen att prata med. (Förutom barnen), men dom kan man inte prata om seriösa saker. Haha, sen försöker man vara så tyst hela tiden. Men vafan få en 2åring och en halvåring att vara tysta är väldigt svårt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback