Nu ropar kudden på mig!

Ikväll har jag och barnen vart hos grannen och haft det trevligt.
Evelyn tycker det är så kul där och ville inte gå hem, för hon var INTE trött.
När vi kom in så böt jag blöjan och jag skulle bara kissa innan jag skulle natta henne. När jag kom ut så låg hon i sin säng och sov. Hon somnade bara på någon sekund. Då är man trött!
Men barn är ju så envisa med att dom absolut inte är trötta...
Jag ska väl oxå gå och lägga mig nu, kudden skriker efter mig!

Jag tackar Pedro och Anita för ikväll och Markus deras syskonbarn som orkade leka massa med Evelyn!

Godnatt alla och sov så gott!!!


Kommentarer
Anonym säger:

Tack det är alltid kul att träffa dig!

2011-07-31 | 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback