Mer kort måste läggas ut!

Gud vad dålig jag blivit på att lägga ut kort. Och jag är väldigt dålig på att ta kort nu oxå.. Måste bli ändring på det.

Tilma har börjat gå upp på knäna, men hennes armar orkar lixom inte hålla upp henne. Hon ålar sig fram, eller trycker med benen. Snart så kryper hon runt här hemma. Minns när Evelyn lärde sig krypa, man blir så stolt. Tänk att Tilma snart är ett halvår! Tiden bara springer iväg.
Mina barn är det bästa jag har och det är dom som gör mig glad varje dag!



Nu funkar tvn igen, hon jag pratade med fick återställa och göra nå mer. Vet inte riktigt vad som hänt, men nå var det. Och gladast är väl iaf Evelyn. Hon sken upp som en sol när sommarlovsmorgon kom upp på tvn.

Ska snart lägga Evelyn och Tilma. Får jag båda två att somna så ska jag oxå vila, tror jag. Libo kommer snart komma hit och fixa med våra kökslådor. =) Så jag får väl vara vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback