Hoppas åskan håller sig borta hela dagen!

Jag vill inte ha åska ikväll. Vi är ju själva på avdelningen från klockan 17.30. Kommer det åska då kommer jag ju vara livrädd. Förut engång när det åskade så gick strömmen och jag kan säga jag var livrädd och det var verkligen svart. Jag skulle själv ge alla kvällsfika och såg inget. Ja ne fy så får det inte bli idag!!!!

Jonas ligger och sover, det var tänkt att jag ska väcka han vid halv tolv så jag hinner vila innan jobb. Men jag väcker han vid tolv istället. Så får han sova en liten stund till. Jag klarar mig utan sömn! Fast Tilma var klarvaken mellan 3 och 5 inatt! Haha hon låg och pratade och skrattade, då kan man inte vara sur. =)

Ne nu ska jag duscha sen fixa matlåda! Ha en bra fredag alla! Så hörs vi kanske imorgon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback