Håller igång idag!

Barnen vart lämnade hos sin morfar och Elisabeth vid 7 tiden. Jag gick hem och sov fram till 13. Gick och hämtade barnen. Det hade gått jätte bra, Evelyn ville knappt gå hem. Tilma satt och åt mosad banan när jag kom. Och hon verkligen älskar det!

Nu har jag fixat på uteplatsen, sopat, fixat med blommorna och sen möblerat lite. Vart mkt bättre! Tilma satt i gåstolen ute på gräsmattan och Evelyn lekte i "sin" lekpark. Men regnen började droppa så vi gick in. Nu ska jag ta och börja städa lite, men får se om jag dammsuger idag eller imorgon. Skulle ju vara skönt att ha det gjort.
Imorgon börjar jag ju jobba 6.45-14.00. =)

Ska ta kort på uteplatsen så ni får se någon dag! Men nu är det så mulet...



Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback