Godmorgon!

Jaha, vad ska man hitta på idag då tro? Sugen på att göra nå, men är för trött för att tänka på vad man ska göra! Barnen kollar på tv, så jag passar på att sitta vid datorn en stund. Funderar på vad man ska äta idag, tror nästan att jag ska göra kokt torsk med äggsås och potatis. Men då måste jag åka ner och handla. Känns som jag inte orkar göra något idag!

Förstår inte vad som har hänt med mig, kan inte somna när jag lägger mig längre. Tar skit lång tid för mig att somna fast jag är dödstrött.. Jag ligger och funderar och funderar.......bara på skit! Somnade väl halv 1 inatt fast jag la mig vid 23.
3.20 så vaknar jag av att Tilma ligger och pratar i sin säng. Jag trodde det redan var morgon. Men icke, gav henne mat och hon somnade om direkt. Skönt de, hon vaknar ju aldrig på nätterna.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig och Evelyn. Tilma är redan klar!

Ha en bra söndag alla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback