Godmorgon torsdag!

Klockan 6 vaknar Tilma och vill ha mat, jag går upp och fixar det då kommer Evelyn upp... Jaha bara att kliva upp då. men hon låg under mitt täcke och mös iaf en halvtimme till. Men nu är vi uppe. Har sovit jätte bra inatt, så jag känner mig ganska så utvilad.
Nu ska vi snart äta frukost. Mjölk och kellogs till mig och yougurt till Evelyn.
Vid halv nio ska vi väcka pappa Jonas för att sedan åka till loka brunn.

Ska plocka iordning lite här hemma tex, vika tvätt, tvätta och hänga, köra igång diskmaskinen och plocka ur, plocka leksaker (som vanligt) ja sen bäda rent i Evelyns och Tilmas säng, våran fixar jag imorgon!

Ne nu ska jag börja med frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback