Godmorgon fredag!

Jaha fredag och nu börjar Jonas natt dagar! Hela 7 nätter ska han jobba. Idag, lör och sön jobbar han 18.00-6.00 och på måndag och tisdag 22.00-6.00. Men på onsdag och torsdag jobbar han samma tid som i helgen. Lite tråkigt, men det är ju PENGAR!
Jag ska ju oxå iväg och jobba idag, fast jag ska jobba 13.40-21.10.

Barnen ska vara hos pappa och Elisabeth, men nu blir det bara Tilma som ska dit. För Evelyn ska ju titta på alla djur på parken zoo! Hon är helt till sig. Hon kom in till oss inatt och kunde inte sova. Hon sa: Åka mommo o titta djuren nu?! Nej imorgon, svarar jag! Hon kunde knappt somna om... men tillslut så. Och då vaknar hon 6 och vill åka titta djuren.. hahah barn är för söta. Man minns ju själv när man var liten, när man längtade efter nå eller typ dagen före julafton, sin födelsedag. Man kunde ju inte sova och sen var man vaken och låtsades sova när mamma och pappa kom in och sjöng för en. HAHAHA! Och skulle man göra något dagen efter så kändes det i magen att det pirrade..

Dom kommer och hämtar Evelyn kl:9.00 och innan det så ska hon duscha, äta frukost och blir fixad.
Hoppas regnet håller sig långt borta, mulet det gör ju inget för då är ju djuren iaf framme. Men inte så kul kanske att gå i ösregn.. :/



När Evelyn har åkt så ska jag lägga mig en stund sen dammsuga innan jobb väntar! =)
Så får se om jag hinner updt nå mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback