Godmorgon

Vädret ser ut att bli bra idag! Skönt de, för vi ska ta en promenad ner till byn, ska väga Tilma och kanske Evelyn.
Just nu kollar Evelyn på tv och Tilma sitter i sin gåstol, hon försöker nå duken på vardagsrumsbordet. Men lyckas inte.. Haha, men försöka det måste man!
Jag ska snart hoppa in i duschen och fixa oss, så man har det gjort och bara kan gå sen. Så jobbigt att fixa dom precis innan man ska gå. Man blir så svettig! Speciellt nu när det är så kvavt.

Nu har jag hämtat allt jag beställt och än så länge är jag nöjd! Evelyn med, hon vill bara ha nya kläderna på sig!

Igår åkte vi till sjön så Evelyn fick bada. Tänkte bara lägga in lite bilder!

















Så det var lite bilder. Evelyn älskar att bada och skulle kunna göra det varje dag. När jag vägt Tilma så funderar jag på om man ska gå till lekparken mitt i Frövi och köpa nå att äta där.  Får se.

Ikväll blir det grilla som står stort på schemat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback