Godmorgon...

...underbara onsdag!
Kan nog inte direkt säga att morgonen är underbar, min morgon började med ett helvete och hela dagen är förstörd.
Jag vaknar av att Tilma är vaken och att Evelyn som kommit in till mig när Jonas åkt till jobbet oxå är på G att vakna. Vi ligger kvar ett tag. Jag hör hur en geting kommer in i sovrummet från våran lillalilla springa i fönstret. Jag ligger stilla i sängen, eftersom att ALLA säger att man ska göra det, jo tjena mittbena att det funkade, getingjäveln satte sig på min skinka och stack mig! Usch fy och blä. Räddere än mig kan ingen vara för getingar! Jag gav av mig ett himla skrik och flög upp ur sängen, ut med ungarana och går in på toa. Där står jag och skakar ett tag och tittar på sticket och jävlar vad svuller och irreterat de är! Ojoj, ryser bara jag tänker på det!
Hör nu på mig! Det hjälper inte att ligga stilla. GETINGAR är riktiga MONSTER!!!! PunktSlut...


USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback