Godmorgon...

...eller snart Godnatt! ;)
Kom nyss hem från jobbet. Jag skulle egentligen sluta kl 7 men eftersom Jonas ska iväg att jobba nu så var ju jag tvungen att komma hem till barnen, dom klarar ju inte sig själva direkt. Klockan 7 ska dom hem till pappa och Elisabeth, så jag får sova. Längter, är så fruktansvärt trött. Jag har inte sovit nå sen halv sex igår morse... Så om en kvart har jag vart vaken 24 timmar... Trött, trött, trött.....

Men kan inte sova allt för länge heller för jag måste kunna somna ganska så tidigt ikväll. Imorgon börjar jag 6.45. =)

När jag kom hem nu så möttes jag av en pigg och glad Evelyn i dörren. Då blir man lagom glad, har saknat och tänkt så mkt på barnen inatt. Tilma sover fortfarande. Jag ska ta hand om disken nu och sen tvätta. Måste hålla mig vaken. Annars somnar jag snart!

Ha en bra söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback