Godmorgon

Idag fick jag sovmorgon till halv tio, behövdes verkligen. Men nu ligger Jonas och sover.. =)

Inatt drömde jag en sån jävla mardröm. Den påverkade mig så mkt. Jag vaknade och var totalt livrädd, vågade inte röra mig en centimeter i sängen. Jag ligger vaken och hör hur Evelyns säng börjar knaka, hon vänder sig. Men hon vaknade av att hon inte hittade nappen och börjar gnälla lite. Jag var tvungen att väcka Jonas, för jag vågade inte gå upp... Helt sjukt hur man kan bli så rädd för drömmar... =/

Idag ska pappa och Elisabeth bjuda på grillat. Ska bli härligt.
Men hoppas det blir varmare under dagen, just nu blåser det iskallt. Blää!! Evelyn vill springa i deras vattenspridare. Hon gjorde det för någon vecka sen och det tyckte hon var kul och KALLT!! haha

Tilma ligger och sover så jag ska passa på att duscha lite snabbt. Evelyn får kolla på film så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback