Fy fan säger jag bara!

Jag har aldrig vart så sjuk som jag vart nu sen i söndags någongång i hela mitt liv.
I söndags kväll så började jag få ont i halsen och ont i hela kroppen, precis så som man får innan man får en riktig förkylning.
Sen i måndags hade jag fortfarande ont i halsen, kunde inte svälja sen fick jag feber. Ungefär 39,8 greder mitt på dagen, så jag levde på alvedon. Kunde inte ens dricka vatten. Febern kom tillbaka så fort alvedonen gick ur kroppen, men kan säga att alvedonen hjälpte knappt. Hade så ont i kroppen.
På natten mellan måndag och tisdag sov jag knappt inget, svettades som en gris, det bara rann svett sen när man tog av täcket så frös jag som fan.
I tisdags var febern ännu värre, 40,5 gick den upp till. Och jag som skulle jobba på kvällen. Jäkla skit det gick ju inte. =/ Mådde som en påse skit hela dagen. Så vid 15 tiden åkte jag till vc och dom tog prover och kollade halsen. Halsen var full av vita prickar. Jaha halsfluss som vanligt och sänkan var på tok för hög, så jag var tvungen att träffa en doktor. Jag fick antibiotika utskrivet. Så jag hoppas det kommer ta bort min halsonda nu. Jag har inte ätit nå sen i söndags. Lite yougurt för att svälja tabletter men inget mer. Men är inte hungrig för fem öre..

Imorse så hade jag 38,5 i feber, tog en alvedon och hoppas inte febern kommer tillbaka mer nu. Usch det här är det värsta jag vart med om i hela mitt liv, har aldrig mått så dåligt.. Usch!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och duscha bort allt sjuk! =)

Hoppas resten av familjen klarar sig nu, men det tror jag inte, Tilma börjar bli dålig. Hon är lite hes och hostar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback