Evelyn är fortfarande vaken...

...och pappa Jonas ska åka iväg till jobbet nu.
Så jag ska ta med mig Evelyn in till sängen och sova, hon får ta Jonas sida inatt igen.
Imorgon jobbar jag mellan 13.40-21.10, så stackars Jonas får inte sova så länge. Men det är ju sista natten, då ska man ju inte sova allt för länge. =) Sen jobbar jag helgen 8-13 båda dagarna.

Idag åt Evelyn upp sista biten av blåbärskakan, hon ville ha mer.. Så i helgen bakar jag nog en till.

Det blev inte köttfärswok idag, det blev biff med bambuskott och champinjoner. Så jävla gott blev det! Jag blev chockad över att Evelyn åt en stor portion. Hon bara MMMMMMMM, när hon smakade! Då blir man glad..

Ne nu ska vi säga hejdå till Jonas sen gå och lägga oss. Tilma sover redan!


Bilder på Evelyn när hon snart är 6 månader..









Tilma när hon är snart 6 månader..







Tänk att mina barn är så olika men ändå så lika.
Älskar er av hela mitt hjärta..

Gud vad jag saknar tiden då när Evelyn var så liten, man glömmer lixom bort.


Kommentarer
Sara säger:

Hejsan är dina småttingar tvillingar :) Eftersom dom är 6 månader eller var det bara som det stod?

2011-07-22 | 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback