Du har plats 19 i kön...

..beräknad kötid är 35 minuter.
Vafan, 35 minuter. Men jag ringer ju felanmälan på telia. Det tar ju tid för dom om dom ska hjälpa folk. Men nu har jag suttit 36 minuter och har plats 3 i kön. Så snart är det min tur. Våran tv har bara lagt av, lixom ingen bild men ljud. Och vi har ju våra kanaler från Telia.

Godmorgon förresten, glömde skriva det! Inatt har jag sovit som en prinsessa med min älskade Evelyn brevid mig. =)
Jonas sover nu, så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Tråkigt väder har vi oxå... =(
Nu har jag plats 2 i kön! Så nu ska jag väl sluta skriva och vara beredd på att prata med dom...


Ett sånt här paket har vi från telia. Och gratis dom första 3 månaderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback