Det vart inge fint väder idag! =(

Jag tog med mig Therese ner till bvc, så kunde hon leka med Evelyn medans jag vägde Tilma! Struntade i att väga Evelyn. Får ta det en annan gång. Sen gick vi till lekparken, köpte med oss fika. Kände ett par regndroppar men inte mer än så. Sen kom det lite mer regndroppar, då packade vi ihop och gick hem. När vi lämnat Therese så började det vräka ner regn. Jag vart dyngsur, Evelyn blev dyngsur och Tilma var snustorr! =) haha
Tilma väger fortfarande lite för lite, så hon på bvc sa att vi måste ge henne ännu mer gröt och mat! Hon börjar gå lite ner på kurvan nu igen! Ajja, hoppas det vänder. För hon äter ju som en häst!

Tilmas vikt sen hon föddes!

Födelse: 2855g & 48cm
8 dagar: 2785g & 49,5cm
3 veckor: 3170g & 51cm
8 veckor: 3720g & 54cm
3 månader: 4840g & 58,5cm
4 månader: 5950g & 63cm
6 månader: 6540g & 66cm

6 månader var idag! Jag har vägt mer än vad jag skrev, orkade inte skriva alla! Hon är lång och smal.. Haha


Imorgon ska mamma, Bosse och Therese kanske ta med sig Evelyn till Parken Zoo. Hoppas regnet håller sig borta, men kollade på vädret nyss och det ska bli regn hela dagen imorgon. Så vi får väl se om dom åker eller inte. =)

Ne nu ska jag ta Tilma med mig till sängen och mysa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback