Dagen börjar ta slut...

...och nu börjar Jonas jobbdagar. Han kommer att jobba 7 dagar nu sen ledig 3 sen jobba 1 ledig 1 och sen jobba 9 dagar, där det är 7 nätter av dom. Ajja det kommer nog funka bra.

Idag har vi vart till Loka brunn. Men vi började med att äta på en pizzeria i Hällefors, det var jätte gott. Jag tog en mixtallrik det var pommes, kyckling och kebab med mildsås. Jonas åt kebabpizza och Evelyn köttbullar, mos, brunsås och lingonsylt. Men hon åt i stort sett inget. =/ Som vanligt..
Sen åkte vi vidare till Grythyttan och svängda av mot lokabrunn. När vi kom dit så var det ästan lite pinsamt, för det kändes som man var värsta tönten som gått vilse. =) haha men det var jätte fint där och Evelyn tyckte det var roligt. Det var tur vi åt på pizzerian istället för där. För en hamburgare kostade 149:- och ville man ha pommes till så skulle det kosta 169:- det tycker jag är lite väl dyrt. Jag brukar annars inte vara snål och vill kosta på, men jag ger inte så mkt pengar för bara en hamburgare.. =/ Men vi satte oss på serveringen, Evelyn fick en glasskula för 14:- det var billigt tycker jag för den var jätte fin, bild kommer. Jonas tog en öl och jag ett glas cola. =)
Sen gick vi och tog ett glas källvatten. Det är ju det vattnet dom har till Lokavatten. Men man inbillar sig att det ska vara äckligt vatten så jag tyckte det smaka lite konstigt.
Evelyn lekte i en lekpark och gick en liten hinderbana.
Dagen har vart fantastisk. Så skönt att komma hemmifrån.

Nu ska jag försöka orka lägga upp lite bilder..


































Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Men det är iaf några..

Ne nu ska vi sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback