Barnen sover som små söta björnungar!

Just nu sitter jag och gluttar på tv och dricker gott citronvatten! Euro shoppers citron vatten är verkligen jätte gott!

Ska snart gå och lägga mig, kan knappt inte hålla upp ögonen. Men hörde att Tilma gav av sig lite ljud, så måste först försäkra mig om att hon sover. Så jobbigt om man hinner somna sen vaknar hon. Fast det händer aldrig, hon sover hela nätterna, som tur e. Hon brukar somna mellan 20.00-21.00 sen sover hon i regel fram tills 09.30. Men inte får jag sovmorgon för det, Evelyn kommer upp tidigare. Fast dom senaste mornarna har hon vaknat vid 8.30. Sköönt!

Ne nu tror jag hon sover.. Så jag gör ett försök! Lite otäckt att somna själv, eller utan Jonas! =/

Godnatt kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback