Varför i helvete är jag så trött hela tiden?

Jag orkar inte göra någonting längre. Jag tror jag tog ut den sista energin i mig i helgen. Känner att jag orkar inte göra nå, knappt leka med Evelyn. Tur att hon är på dagis och får leka av sig där.
I helgen ska vi lixom städa gamla lgh, och hur fan ska jag orka det? Kan ju inte låta Jonas göra det själv... Usch vad jag är less på det här.



Idag ska jag försöka få ork till att dammsuga och hämta en kartong från gamla lgh iaf! Funderar nästan på om jag ska ta en promenad kanske för att få lite frisk luft. Men det är så kallt och jag får inte igen min jacka. Haha bara problem.



Igår kom Jonas hem sent från jobbet och det gör han idag med tror jag. Vill att han ska vara hemma NU. Men vi åkte iaf och handlade när han kom hem. Till mat blev det hamurgare med bröd. Mums. Evelyn fick makaroner och hamburgare.



Funderar på om jag kanske ska ta en varmt bad nu istället för att göra nå, men när jag satt mig i badkaret så kommer jag inte upp igen. När jag badade här om dagen så tog det mig fem minuter att ta mig upp, har så ont i fogarna. Bläää... Så jag får se hur jag gör. Haha



Nee nu ska jag komma på något att göra istället för att skriva här och klaga på allt.
Skriver ändå bara ointressanta saker, konstigt att jag har läsare kvar.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback