Usch...

...idag är det verkligen inte en bra dag.
Mår som en blöja med skit. Inget är bra idag, har ont hela jävla tiden. Kan ju inte ens ta mig upp ur sängen. Måste lixom sätta mig på golvet först sen krypa till spjälsängen för att ta stöd och dra mig upp. Flodhäst som man e lixom! =/ Usch jag är inte på bra humör.

BEBIS,
snälla kom ut nu!!!!!
Visst om bebis kommer ut så kanske jag inte får sova mer på natten, men jag får kanske sova lite bekvämare den stunden jag sover. Och sen slipper jag kanske gå upp och kissa 100ggr per natt.

Ne slut på klagandet!

Ska snart gå och hämta min lilla skönhet på dagis.
Vi ska upp till gamla lägenheten och hämta lite smutstvätt så jag kan få lite rena kläder på mig. Känner mig som en gammal uteliggare just nu. Haha Nerrå så illa är det faktiskt inte. Men nästan!

Får se om jag skriver senare, annars återkommer jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback