Trött och trött...

Usch igår blev det sent i säng!
Vi satt och spela kort igår med Jens, Conny och Linus! Så det kände man imorse. Hehe

Nu på förmiddagen har jag och Evelyn följt med mamma till Nisses. Där jag köpte lite smått och behövligt! Men skulle behöva dit igen. Men det blir när vi flyttat. Ska köpa lite tyg!

Idag är det bara 30 dagar kvar till beräknat! Känns helt sjukt. 30 dagar är ju lixom inte mkt egentligen. Haha men sen kanske jag går över tiden 2 veckor. Haha Sen känns det lite konstigt att min lilla flicka ska bli storasyster.



Just ja nu är våran bärbara dator fixad. Och den hade kraschat totalt. Så allt som fanns på datorn försvann. Som tur va så hann jag 2 dagar innan den krascha lägga in alla bilder och filmer på en hårdisk. =)
Men nu när den här datorn funkar igen så kommer jag bli bättre på att lägga in bilder!

Nu ska jag städa lite sen ska alla bebiskläder tvättas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback