Tror inte att jag fattar...

...att vi ska få en till bebis snart.
Jo klart jag vet att vi ska få det men jag tror bara att det är i mina tankar. Alltså vi ska ha en till liten sak, så som Evelyn var för snart 20 månader sen. Helt sjukt. Jag ska föda barn igen, känns helt sjukt. Men gud så underbart. Jag har saknat bebistiden så mkt. Jag har typ glömt bort hur den känns och att Evelyn har vart så liten. =)
Och min lilla Bumma ska lixom bli storasyster. Hon kommer bli världens bästa storasyster! =) Hoppas jag! ;)
Ja herregud vad jag längtar!

Just nu står lasangen inne i ugnen. Den är nog snart klar, så jag ska gå och duka och göra en god sallad till. Sen väcka mina favoriter.


Evelyn några dagar gammal! =)


Kommentarer
Anonym säger:

Man kan inta tro att det är Evelyn som ligger där.

2011-01-16 | 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback