Therese är här...

...och leker med Evelyn.
Det är så skönt när hon är här, då hinner jag göra en massa. Som idag har jag hunnit ganska mkt ändå, fast jag var så trött imorse.
Jag va till andra lgh och hämtade massa smutstvätt och lite diverse saker. Sen slängde jag in i maskin i den nya lgh, men den vill tydligen inte starta. Blir så trött!! Måste verkligen tvätta, så jag får gå tillbaka med tvätten till gamla. Så får jag tvätta där! =/
Sen har jag nyss kommit ur duschen!



Sen när Jonas kommer hem från jobbet så måste vi ner och handla lite. Idag måste jag ha cocacola. Jag var så sugen på det igår kväll men fick nöja mej med vatten.
Funderar på vad vi ska äta idag. Kanske blir korvgryta. Får se! Annars får det bli äcklig pyttipanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback