Sitter och kollar kläder...

...till Evelyn och bebis.
Men känner att hm kläderna har jag nästan tröttnat lite på. Tycker mest det bara e samma skit. Så jag kollade lite på lindex hemsida och där hittade jag lite som jag ska beställa. Visst det är lite dyrare men jag tycker att dom är lite finare. Det är så svårt, Evelyn har mest kläder från hm men nu har jag tröttnat på deras utbud.

Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem från jobbet så vi kan börja flytta. Vill flytta nu på sekunden! Haha Och lägenheten är ju helt ny tapetserad och jag är väldigt nöjd med tapetvalen jag gjorde. Eftersom att Libo inte har så himla stort utbud när det gäller tapeter. Så jag e nöjd!
Ni får se bilder på lägenheten när vi flyttat klart och kommit iordning. =)

Ne nu ska jag ta ner alla gardiner vi har i denna lägenhet.


Kommentarer
malin - mamma till nova säger:

Förstår det. Vad skönt att höra!



Kul med flytt! Och nya tapeter ;) Ser fram emot bilder sen (:

2011-01-22 | 13:05:58
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback