Relationslista

Vad heter ni?
Gabriella o Jonas

Hur träffades ni?
På fest hos han först sen hos mig

Hur länge har ni varit tillsammans?
Ja exakt datum finns väl inte men 23 februari

Bor ni ihop?
Ja det gör vi

Har ni barn?
Ja en dotter och en flicka i magen

Har båda körkort?
Ne, Jonas har

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja

Vem sa "jag älskar dig" först?
Tror det var Jonas som sa det

Vem är äldst?
Jonas 25 år och jag 22 år

Vilka stjärntecken är ni?
Jungfru är jag och tvilling är Jonas

Vem är längst?
Jonas är längst

Vem sjunger bäst?
Hahaha jadu tror ingen av oss men Jonas isåfall

Håller ni varandra i handen på stan?
Beror på, jag är inte sån

Vad har ni gemensamt?
Ja herregud. Vi älskar barn båda två och vill ha många! Hahaha

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ne det gjorde vi inte, men vi hade bott dörr i dörr ett bra tag!

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej

Har ni nån speciell låt!
Nej.

Har ni stora framtidsplaner?

Nja, inte direkt. Men klart man önskar att det kommer vara vi ett bra tag!
Tar dagarna som dom kommer.

Har ni gråtit i varandras armar?
Jadå

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, inte än.

Vilket är ert bästa minne?
Den dagen våran dotter Evelyn kom till världen. Går inte att beskriva med ord!

Vem lagar bäst mat? 
Det är absolut jag, men han kan oxå laga god mat! 

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Beror på hur sent Jonas kommer hem från jobbet. Äter mat och kollar tv. Leker med Evelyn oxå såklart.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nja, var väl mer förut. Men det gör vi nog.

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Nej verkligen inte.

Blir du lätt svartsjuk?
Jag är inte svartsjuk

Brukar ni bråka?
Nej faktiskt inte blir väl mer tjaffs kanske. Men klart vi har bråkat! Annars vore det väl konstigt?


Tog denna av Veronica! =)=)

Kommentarer
Veronica säger:

Ja kan vi slippa snart. Läste på Fb. att du drack MASSOR MASSOR! Jag har haft likadant i några dagar... Men nu har de gett sig för stunden iallafall.

Tror du att det är något tecken på att det är på g?

2011-01-28 | 15:05:02
Bloggadress: http://onkastanka.blogg.se/
Veronica säger:

Ja det där med 6 funkade ju inte allts. Bara en massa sammandragningar. Så nu hoppar jag det! :p

På vilket sätt har du börjat känna att det är lite på g då?

Jag har så svårt att säga om jag han känningar eller inte eftersom jag inte vet hur det ska kännas. hehe

2011-01-28 | 16:36:26
Bloggadress: http://onkastanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback