Onsdag

Lämnat Evelyn på dagis och nu väntar jag på att Anna och Lilla Ida ska komma hit.
Ska bli kul att träffa dom, blir inte så ofta när man bor en bit bort från varann och har barn. =) Men idag så kommer hon hit!

Skulle egentligen behöva städa lite idag, men det gör jag imorgon när Evelyn är på dagis. Sen ska jag ringa till Libo och fråga om vi inte kan få nycklarna lite tidigare till nya lgh. Så drygt att vänta, vill flytta nu!!!
Fast dom nycklarna kommer vi inte att få, dom är stenhårda. Så vi kommer få nycklarna som vi sagt 1 februari sen ska vi vara ute ur våran lgh 2 februari. Så ett dygn har vi på oss att flytta och städa. Jonas jobbar dom dagarna och jag är ganska så göggravid då.! Men men bara att gilla läget. Haha

Ne nu kommer Anna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback