Nu väntar sängen...

...på mig.
Imorgon ska Evelyn till dagis som vanligt. Jag ska passa på och packa lite inför flytten. Och ringa några samtal.

Hoppas att Evelyn sover i sin säng på sitt rum hela natten. För jag kan inte ha henne brevid mig på natten. Men man får sån ångest när hon kommer in med sin kudde och allt och vill ligga brevid mig. För när man lägger henne mellan oss så börjar hon alltid kramas och pussas. Och mitt hjärta brister nästan när jag måste gå in med henne till sin säng igen. =/ Men det får ju lixom inte bli en vana att få sova mellan oss. Har hon haft mardröm eller nå då kan det gå bra.

Ajja nu ska jag släcka ner och gå till säng!

Godnatt alla söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback