Nu måste jag springa...

...iväg och hämta Evelyn på dagis.
Eller springa och springa ska jag väl kanske inte göra men iaf.

När jag hämtat henne så ska vi dammsuga här hemma och hänga tvätt. Hon älskar att hjälpa till med sånt, klart hon ska få hjälpa till då.

Nu förtiden när jag börjar med maten så drar hon köksstolen till bänken för att hon ska hjälpa till och tar man då ner henne från stolen så blir hon galen. Haha men jag tycker att det är kul att hon vill hjälpa till. Hon brukar få skära grönsaker (med min hjälp såklart) för då smakar hon ofta på det, och det är en bra början till att lära sig äta grönsaker.. =)
Idag ska hon och jag göra spagetti o köttfärsås tills pappa kommer hem. Det blir en Evelyn ala köttfärs!! Haha

Ne nu måste jag verkligen gå så jag slipper springa! :P

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback