Morgonen började...

...med att Evelyn kom in springandes till mig vid halv 7. Så vi låg i sängen och mös till klockan 7. Sen gick vi upp och hon fick frukost framför film. Sen gick jag iväg med henne till dagis och gud så halt det var ute. Höll på att halka omkull flera ggr. Men jag klarade mig! =)

Idag har jag endel saker att fixa. Bla, ringa massa samtal som jag skulle gjort igår, sen tvätta alla bebiskläder och packa bbväskan, packa lite, laga mat och sen hämta snuttan på dagis.
Sen får jag se hur mkt av det jag kommer orka göra. Känner iaf att jag har lite mer energi idag än igår.
Fast jag känner att tröttheten kommer påsmygandes. Så jag kanske ska ta en powernap oxå. haha =)=)

Ne updt kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback