Mina läsar siffror ökar

Undra om min blogg är intressantare nu än förut. För det har lixom ökat med nästan 20 st! =)=)

Imorse vaknade Evelyn vid 7 tiden, så typiskt när man kan få sovmorgon. För när vi ska till dagis då får jag väcka henne vid halv 8. :P
Ajja hon kom in till mig och mös lite i sängen. Sen gick vi upp och åt frukost.
Hon kollade på Bompa som hon säger (Bolibompa), medans jag tog en snabb dusch. Välbehövligt...

Nu sitter jag här medans Evelyn leker med hennes Timmy bil. Bum Brum...
Ska snart ta och lägga henne, för när hon vaknar sen så ska vi äta mat sen ta en promenad. =) Behöver komma ut och få lite frisk luft!

I helgen så ska vi ju flyttstäda, blää ser jag inte fram emot. Men skönt att få det klart.
Nu kör Evelyn med bilen på mig. Haha så söt..

Ajja får se om jag lägger in bilder på nya lgh i helgen eller nästa vecka.. =)

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback