Ingen ork alls

Jag skulle ju ringa massa samtal och packa, men har inte gjort någe av dom. Jag gick och la mig efter förra inlägget. Känner mig helt slut i kroppen och har så ont i magen. Men tur att jag kan skylla på att jag e gravid. haha Man vilar aldrig för mkt när man e gravid, man behöver samla på sig lite energi till bebis kommer.

Nu ska jag snart gå och hämta Evelyn på dagis sen börja med maten. Idag blir det potatis, fläskoklätter och sås. MmMmMm... Sen efter maten får jag se om jag samlat ihop någon energi till att packa och fixa lite. =)
Måste putsa fönstrerna på utsidan medans det är "varmt" ute. Så man har det gjort. Blir lite svårt sen om det skulle börja frysa på.

Ne nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback