Har ungefär 40 läsare...

...om dagen och ingen vill kommentera!
Så jag funderar på om jag ska sluta blogga ett tag eller om jag ska sätta lösen på den! För det är så tråkigt att skriva och veta att så många läser den, men ingen vill kommentera!
Ajja får se hur jag gör!

Har nyss hämtat Evelyn på dagis, hon fick vara kvar lite längre idag pga att jag kände mig inte direkt bra när klockan va halv 2. Men det gjorde inget, för då fick hon sova klart!

Just nu städar hon sitt rum. Eller städar vet jag inte, hon kastar in allt under hennes säng. Och det som inte får plats kommer hon ut med till vardagsrummet. haha så söt min lilla Bumma!


Kommentarer
Frida säger:

Om du sätter lösen måste du ge mej det.. Läser varje dag juu =)) fortsätt blogga.

2011-01-15 | 23:12:10
Bloggadress: http://accordingtofrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback