Gravid och trött på att vara det!

Nu är det riktigt tråkigt och smärtsamt att vara gravid. Jag hade extrem foglossning med Evelyn och även nu har jag foglossning men inte lika farligt. Men nu har jag fått foglossning fram. Det gör så ont i "pull"benet att jag kan knappt röra mig. Kan inte ens vända mig i sängen längre. Känns som jag ska slitas i stycken där nere. Ja det är hemskt. Foglossning bak i ryggen är förjävligt men foglossning fram är ännu värre. Står snart inte ut. Jag kan inte ens sitta på golvet och leka med min lilla Bumma. Jag måste ta in en stol och sitta på. Och då når jag inte ner till golvet för magen är ivägen. Så nu tycker jag att bebis snart kan komma ut. I slutet av denna vecka räknas jag ju som fullgången!
Ajja slut på klagandet nu. Bara att stå ut. Bebis kommer när den själv vill... =)

Nu väntar jag på ett samtal. Och sen ska jag ringa försäkringskassan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback