Godmorgon bästa fredag!

Idag är det äntligen fredag.
Imorse vid sju tiden hörde jag Evelyn började vrida på sig i sängen på sitt rum, så jag låg tyst inne hos oss. Tillslut hostade jag till lite med flit bara för att se om hon va vaken. Hon ropade Maaaammmmaaa, direkt. Då gick jag upp till henne för det var mörkt så jag förstod att det var därför hon inte kom upp. Lite otäckt! Hihi
Sen tog vi mitt täcke till soffan och kollade lite barnprogram. Sen åt vi frukost och nu sitter hon på sitt rum och kollar på film. Så jag passar på att kika runt lite på nätet.

Idag ska vi få nycklarna till lägenheten, känns så skönt! Så ikväll vankas det flytt, tur att jag e gravid och kan skylla på det. Då slipper jag bära tungt, fast jag vet att jag kommer att bära för mkt iaf. Så imorgon blir det väl sängen hela dagen pga att jag inte kan gå. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback