Godmorgon...

...måndag idag då. Ny vecka och mkt att göra!
I helgen har vi mest hållt på i gamla lgh och vi är långt ifrån klara. Men idag blir det en slappardag och nya städtag imorgon istället! Pappa och Elisabeth erbjuder sig att hjälpa till imorgon oxå. Riktigt snällt och behövligt. Jag orkar ju inte göra så himla mkt pga att jag går snart sönder hela jag. Och jag vill ju inte att Jonas ska behöva göra allt själv. =)

Jag kan säga att inatt har jag inte sovit nå pga att jag har så ont i varenda liten muskel och ben i kroppen, men mest fogarna och magen!

Idag är det 1 vecka kvar till beräknat. Bebis kan alltså komma närsomhattan! =) Men vore egentligen bäst om hon inte kommer förens vi är klara med städningen av gamla lgh.

Idag ska jag och Evelyn bara ta det lugnt och ha en mamma och dotter dag tillsammans. Hon ska snart få ta ett bad och sen ska jag klippa hennes lugg lite. Hon har den i ögonen hela tiden, men det är så svårt när hon inte vill sitta still. Så det kan ju bli lite snett.
Sen ska vi laga mat, kycklingfile, ris och hemmagjord currysås. Tycker inte om färdigköpta såser så mkt, ingen smak..

Ne nu ska jag fortsätta leka och mysa med min underbara dotter..


pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback