Godmorgon...

...jag vaknade upp imorse iaf.
Tror inte min kropp skulle klara av att sova mer en 10 timmar. haha

Igår så var Jens, Conny, Jimmie här och vi spelade ett svårt fråge spel och sen massa kort. Först körde vi straffpoker sen med lite pengar! Och Jimmie tog hem den vinsten, fast vi satsa bara 15 kr var.

Imorse när Jonas skulle dra till jobbet så vaknade Evelyn, jag hörde hur han försökte få henne att somna om. Men hon sa bara -sova mamma. Så hon fick komma in till mig och vi somnade om ganska direkt. Klockan 8 så vaknade vi båda av att en traktor kör här utanför och för ett hejdundrans liv. haha
Nu springer Evelyn runt, runt, runt och runt. Haha Och nu ramlade hon. Energiknippe.!
Vilket tråkigt väder det är ute, halt och blött. Så idag blir det en inne dag för oss. För när Jonas Kommer hem så ska vi till bvc och väga Evelyn. Efter det så ska vi handla hem massa mat. Helt slut i både kyl och frys.

Nee nu vill inte Evelyn att jag sitter här mer.

♥3 veckor kvar♥
♥21 dagar kvar♥
♥V.37(36+6)♥

Nu kan man räkna mig som fullgången. Så nu är bebis välkommen när som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback