Godmorgon

Söndag och imorgon är det måndag. Det innebär ny vecka! Skönt.. Vill att veckorna bara ska gå.
Idag ska vi hitta på något men vet ej vad än. Vi ska iaf hem till Jonas föräldrar sen, för Jonas pappa fyller. Grattis till honom! =)

Evelyn väckte oss kvart i nio imorse, så det blev sovmorgon. Skönt! Och nu är hon i full fart.

Jag ska inte sluta blogga och kommer inte sätta lösen på den heller. Iaf inte nu. Kanske när jag börjar lägga in bilder på nya bebisen! =) Eftersom man inte vet vilka som läser den. Så ju fler jag får veta som läser min blogg, så kanske jag inte sätter lösen då! =)

Nee nu ringde Jonas bror, han ska åka skidor här utanför på spåret. SÅ vi ska ta med Evelyn ut i pulkan och kolla!
Puss


Kommentarer
Kristina säger:

Jag tycker med det är svårt med lösenord, ska man eller ska man inte? Skulle vlilja ha men samtidigt känns det inte så stor vits att blogga om bara typ familjen och några vänner kan läsa... Usch, tycker det är svårt att bestämma sig :S

2011-01-16 | 12:40:31
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback