Godmorgon

Imorse trodde jag att jag skulle få sovmorgon, men icke då!
Igår somnade inte Evelyn förens vid halv nio och sen har jag fått väcka henne varje morgon vi ska till dagis. Och vi har gått upp halv åtta då. Men när hon e ledig och vi har chans att sova länge då gör inte snuttan de. Hon kom in springandes till mig kvart i sju. Roligt! Haha Hon hade med sin kudde, täcke och nallar, så hon fick komma upp och ligga brevid men ville inte somna om. Så vi låg bara där och mös lite. Sen gick vi upp.

Nu sitter jag här medans Evelyn kollar film. Jag ska vara hos BM klockan elva. Så vi ska snart göra oss iordning och sen ringa till mamma/mormor och se om Evelyn kan vara där sålänge. Det är ganska jobbigt att ha med henne dit eftersom hon blir så förbannad när BM rör vid mig! Haha

Sen blir väl resten av dagen lugn, men skulle behöva städa lite iaf! Men man har varken lust eller ork när man endå ska flytta snart. =)

Ajja jag kanske återkommer senare.


Kommentarer
Michaela säger:

Tycker hon inte om när bm rör dig? Hoppas du kommer fortsätta skriva så man kan läsa bloggen.

2011-01-14 | 10:01:12
Michaela säger:

Tycker inte Evelyn om när bm rör dig?

Hoppas du kommer fortsätta skirva din blogg så man kan läsa den :)

2011-01-14 | 10:03:28
malin - mamma till nova säger:

Ja jätte kul! Man blir ju så jäkla sugen själv på litet :) Hur går det för dig och bebis magen?

2011-01-14 | 13:19:14
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback