Fy fan vad tråkigt det är att flyttstäda!

Skulle fan kunna betala 1 miljon för att slippa...
Haha ne det skulle jag inte, men 1000 spänn skulle det vara värt att ge.
Just nu har vi en pizzapaus.

Evelyn är hos låtsasmorfar och moster och leker. Skönt att vi slipper ha henne mitt i allt stök och städ. Hon skulle nog inte ha så kul heller.

Jonas flyttar över allt i förrådet och bygger hyllor där. Medans jag städar, känns som jag inte kommer någonstans. Men kanske beror på att jag kör alla skåp i köket och det syns ju inte att jag har gjort. haha När vi ätit upp nu så ska jag fortsätta med köket sen blir det att börja med vårat sovrum. Blääää, jag VILL inte!!!

Ajja ne nu ska jag äta.

pussOkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback