Fan vad ont jag har!

Foglossning är nog det värsta som finns. Jag har extrem foglossning både fram och bak. Och jag kan säga att jag kan knappt gå. Resa mig och vända mig i sängen går inte. Jag måste rulla ur sen krypa till spjälsängen och ta stöd där för att resa mig upp. Och upp ska jag ju oftast för att jag måste kissa, så när jag rest mig från golvet får jag typ springa in till toan. Nee fyfan! Men foglossningen fram är mkt värre än bak! Huva mig.... ´
Inatt tänkte jag nästan göra kejsarsnitt på mig själv. För nu är det jobbigt det här. Jag orkar snart inte med mer smärta, och då är jag ändå väldigt smärt tålig. Jag klarar det mesta i smärtväg, men nu börjar jag tröttna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback